سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای نمونه کل نفوس رای دهندگان بر مبنای 85 درصد واجدین شرایط در روستاهای ما 10500000 نفر می باشد، اگر فرض کنیم( فرض محال که محال نیست) 64 درصد به احمدی نژاد رای داده باشند ، بایستی 6720000 رای به احمدی نژاد داده باشند، این درحالی است که او 15000000 رای از روستاها بدست آورده است، یعنی جمعیت روستایی ما بایستی 2.5 برابر شود!!!!


منبع: http://www.drkhazali.com/daily/565.html


نوشته شده در  شنبه 88/3/30ساعت  1:55 عصر  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

‏بسم الله الرحمن الرحیم ‏

‏(لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم )‏  
 ‏ملت شریف و مظلوم ایران
‏ ‏ضمن سلام و تحیت - در روزهاى اخیر شاهد تلاش و حضور پرشور و‏ ‏ایثارگرانه شما برادران و خواهران عزیز و بزرگوار، از زن و مرد، پیر و جوان و‏ ‏تمامى اقشار در صحنه تبلیغات انتخابات دوره دهم ریاست جمهورى‏ ‏بودم .
‏ ‏در این ایام قشر جوان با روحیه امید و براى رسیدن به خواسته هاى به حق‏ ‏خود به صحنه آمدند و شب و روز براى روز موعود لحظه شمارى کردند، و‏ ‏این فرصت بسیار مناسب و خوبى براى مسئولین نظام بود تا موقعیت را‏ ‏مغتنم شمرده و بتوانند بهترین رابطه دینى ، عاطفى و ملى را با قشر عظیم‏ ‏نیروى جوان و بقیه اقشار برقرار نمایند.

‏ ‏اما متأسفانه از این بهترین فرصت بدترین استفاده شد. با اعلام نتایجى که‏ ‏هیچ عقل سلیمى آن را نمى پذیرد و بر اساس شواهد موثق تغییرات‏ ‏عمده اى در آراى مردم داده شده است و به دنبال آن در پى اعتراض برخى از‏ ‏اقشار مردم به این نحو عملکرد، در جلوى چشم همین مردم که بار سنگین‏ ‏پیروزى انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلى را بر دوش خود حمل نمودند و‏ ‏با دست خالى در برابر گلوله هاى رژیم شاهنشاهى و توپ و تانک دشمن‏ ‏مقاومت کردند، و در جلوى چشم جهانیان و در حضور دوربین هاى‏ ‏خبرنگاران داخلى و خارجى به جان فرزندان این مردم و این مملکت افتاده‏ ‏و با شدت و خشونت کامل با زنان و مردان بى دفاع و دانشجویان عزیز‏ ‏برخورد کرده و آنها را سرکوب و مضروب و دستگیر نمودند; و اینک به دنبال‏ ‏تسویه حسابهاى سیاسى ، با فعالان و اندیشمندان و روشنفکران بر آمده و‏ ‏عده کثیرى را که بعضا از مسئولین بلند مرتبه نظام جمهورى اسلامى بوده اند‏ ‏بى جهت دستگیر و بازداشت مى‎کنند.

‏ ‏اینک بر وظیفه دینى و ملى و بر اساس آیه شریفه (و ذکر فان الذکرى تنفع‏ ‏المومنین ) و نیز با هدف خیرخواهى و آرزوى اصلاح امور، چند نکته را تذکر‏ ‏مى‎دهم :

‏1 - ویژگى یک حکومت مقتدر - چه اسلامى و یا غیر اسلامى - آن است که‏ ‏بتواند دیدگاههاى موافق و مخالف را مورد توجه قرار دهد و با شرح صدر که‏ ‏شرط لازم حاکمیت است همه اقشار حق مخالفین فکرى و سلیقه اى خود را‏ ‏جذب و در امر حاکمیت سهیم نماید، نه اینکه آنان را به کلى طرد نموده و‏ ‏روز به روز بر تعداد آنان بیفزاید. من به خاطر موسوم شدن حاکمیت به‏ ‏حکومت دینى خوف آن دارم که کارها و اعمال مسئولین در نهایت باعث‏ ‏ضربه به دین و موجب خدشه در اعتقادات مردم گردد.

‏ ‏2 - در رابطه با اوضاع کنونى و مسائلى که پس از انتخابات اخیر به وجود‏ ‏آمده و بسیارى از مردم دچار تحیر و بدبینى شده اند و بر اساس آموزه هاى‏ ‏دینى و اخلاقى ، از حاکمان و مسئولین مربوطه توقع دارند در چنین امر‏ ‏مهمى که حفظ حقوق عامه مردم است و در آن نمى توان به اصالت برائت‏ ‏تمسک کرد بلکه بایستى از طریق معتبر و مرضى الطرفین و بى طرف ،‏ ‏امانتدارى حاکمیت و دست اندرکاران آن احراز گردد. در چنین شرایطى‏ ‏انتظار آن است که حاکمیت پاسخى مقبول و معقول بدهد و با روشهاى‏ ‏صحیح ، بدبینى و شک و شبهه مردم را برطرف نماید; که در غیر این صورت‏ ‏موجب بى اعتمادى بیش از پیش مردم به حاکمیت شده و مشروعیت نظام و‏ ‏منتخب آن زیر سوال رفته و اعتبار آن مخدوش خواهد شد. بارها تذکر داده ام‏ ‏که آراء ملت امانتهاى مردمى و الهى هستند و حاکمیتى که بر اساس تصرف‏ ‏در آراء باشد هیچ نحو مشروعیت دینى و سیاسى ندارد.

‏ ‏3 - از همه مردم به ویژه جوانان عزیز تقاضا مى‎شود که حق خواهى خود را‏ ‏همراه با صبر و متانت دنبال کنند و با کیاست و هوشیارى درصدد حفظ‏ ‏آرامش و امنیت کشور و پرهیز از هرگونه خشونت و کارهایى باشند که چهره ‏ ‏آنان و نیز خواسته مشروع و قانونى شان را مخدوش مى‎نماید و بهانه به‏ ‏دست افراد معلوم الحالى مى‎دهد که خود را در میان مردم جا زده و با ایجاد‏ ‏اغتشاش و تخریب و آتش زدن اماکن شخصى و عمومى ، قصد ایجاد فضاى‏ ‏رعب آور و امنیتى کردن کشور را دارند. لازم است ضمن حضور آگاهانه و با‏ ‏هوشیارى کامل اجازه دهند تا کاندیداهایى که حقشان تضییع شده کار‏ ‏قانونى خود را دنبال نمایند.

‏ ‏4 - به همه مسئولان و دست اندرکاران و همچنین به مأمورین نظامى و‏ ‏انتظامى توصیه مى‎کنم دین خود را حفظ و آن را به دنیاى دیگران نفروشند و‏ ‏توجه کنند که عبارت "المأمور معذور" در پیشگاه خداوند متعال به هیچ وجه‏ ‏پذیرفته نیست . جوانان معترض را فرزندان خود دانسته و از برخوردهاى‏ ‏خشن و غیر انسانى دست برداشته و با عبرت از سرنوشت گذشتگان ، بدانند‏ ‏که دیر یا زود عاملین ظلم به مردم از کیفر و عقوبت دنیوى و اخروى مصون‏ ‏نخواهند بود. در این زمان نمى توان با سانسور و قطع و محدود نمودن‏ ‏امکانات ارتباطى حقایق را از دید مردم پنهان نمود.
‏ ‏در خاتمه از خداوند متعال توفیق همگان را در خدمت به اسلام و مسلمین ،‏ ‏و نیز عزت و سربلندى ملت عزیز ایران را مسألت مى‎نمایم .
‏ ‏والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .
‏                                                                                     
‏26 خرداد 1388‏ 
        
                                                                          ‏حسینعلى منتظرى ...
منبع :http://www.amontazeri.com/farsi/default.asp

پ .ن :
این روز ها سکوت نفس گیره

نوشته شده در  شنبه 88/3/30ساعت  9:1 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()


بینایی و شنوایی از مواهب الهی اند .
همه می پندارند که وجود این دو حس ؛ نعمتی بزرگ و نبودشان نقمتی بزرگتر است.
(ناشکری نباشد) به نظر من گاهی نداشتن آن ها نعمتی عظیم تر از داشتن شان است .
  
برخی اوقات شنیدن بعضی حرف ها زخمی عمیق ایجاد می کند و دیدن بعضی چیزها کوری امید را سبب می شود ........... بماند . 

سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد.
در ابتدای فصلی نو ــ به دلایلی که لابد گفتنی نیست ــ پا به دوران سکوت می گذارم ...
باید سنگینی باری را تا مدت مدیدی تحمل کنم می دانم که نوشتن هم از سنگینی آن نخواهد کاست پس در لاک سخت تنهایی خویش فرو می روم شاید بتوانم با خاموشی کلام ؛ چراغ امیدی را بیفروزم ..................

تابش جان یافت دلم ، وا شد و بشکافت دلم
                             اطلس نو بافت دلم ، دشمن این ژنده شدم

از آینده بی خبرم ممکن است ورق برگردد اگر پس از باران ؛ رنگین کمان پدید آید و دنیا بخندد باز خواهم گشت اما اگر مه آلود و خاکستری باشد ؛ همچنان خاموش خواهم ماند .

چتر حمایت خدا بر سر همه مون باشه..........  


نوشته شده در  شنبه 88/1/1ساعت  12:4 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()


سالی شاد و بابرکت را برای تان آرزومندم .


نوشته شده در  جمعه 87/12/30ساعت  2:0 عصر  توسط بهار 
  نظرات دیگران()


سبزتر از سبزه ؛ روشن تر از آفتاب ؛ زلال تر از چشمه ؛ صمیمی تر از باران ؛ خندان تر از پسته ؛ شاداب تر از شکوفه ؛ تازه تر از بهار را برای همه ی کسانی که دوست شون دارم و برام عزیزند (‌چه مجازی ؛‌چه حقیقی ؛ چه مجازی - حقیقی ) آرزو می کنم .
از خدا می خوام که رنج و محنت با زمستون همسفر بشه و شادی ها چون نیلوفر ؛ بر شاخه های سبز زندگی بپیچه .
سلامتی جزء لاینفک جسم و جان شون باشه و کینه و نفرت سراغ شون نیاد .
صداقت و نیک سرشتی زیرانداز شون بشه و آرامش و راحتی رواندازشون...............
نمی دونم هر چی خوبیه مال اونا باشه .
هیچکی از هیشکی دور نمونه و اشک ها ؛ همه اشک شوق باشه ....

شب سال نویی دلم برای همه تنگ شده ؛ از همه بیشتر برای مادرم  ...

 


نوشته شده در  جمعه 87/12/30ساعت  12:22 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

أعوذ بالله العظیم من الشیطان الرجیم
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌوَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَابَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَاخَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَالْعَلِیُّ الْعَظِیمُ

زیر سایه عزت خدا عزیز بمانید تا همیشه ........



نوشته شده در  جمعه 86/9/9ساعت  10:27 عصر  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

<   <<   6   7   8   9      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :