سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمید لولایی ،اردلان شجاع کاوه ،بهنوش بختیاری و.....همه با هم جمع شدند تاهر شب فضای خانه های ما را آکنده از شادی و خنده کنند و ما با خنده ای که اثر آن تا رختخواب روی گونه هایمان باقی می ماند به استقبال خواب می رویم تا فردا یی دیگر و شبی دیگر و استقبال بی نظیر از این سریال.
اما آیا فرزندان ما نیز آن قدر خسته اند که بعد از مسواک زدن و به رختخواب رفتن ، سریعا خوابشان می برد، یا قبل از خواب یک بار دیگر فیلم و حرکات هنرمندان آن را مرور می کنند ؟
در زندگی انسان ها شادی و تفریح و سرگرمی همیشه جای خودش را داشته و خواهد داشت و حتی گاهی هم که شادی نباشد ، برای پیدا کردن آن تلاش می کنیم تا آن را به خانه های مان بیاوریم .ولی ما برای آوردن دقایقی  سرور و شادی به خانه هایمان، چه بهایی می پردازیم ؟
راستی طنز چار خونه چه پیامی برای گفتن دارد؟ عده ای پشت و روی صحنه جمع شدند تا کدامین پیام اخلاقی را ترویج دهند ؟
ارتباط محترمانه و متقابل بین همسران ، احترام به خواسته ها ی منطقی و غیر منطقی فرزندان (‏اشاره به خریدن ماشین برای پرستو ) ، تغییر هویت مردان و لوس بازی های یک مرد ( داماد سرخانه ی ) و تعویض و تبدیل وظایف مردان و زنان با هم  (زنی نان آور و...) ، آموزش دختران ما برای لوندی و دلبری( به محض این که پای یک مرد به زندگی شان باز می شود) و پرورش عشق او در سر ، گفتن دروغ و پنهان کاری و ظاهر فریبی پسران ما برای ازدواج  و........
چه مبلغی صرف ساخت این سریال طنز شده است ؟ آیا این هزینه متناسب با اهداف موجود در فیلم است ؟
البته من به این مسئله واقفم که این سریال در نظر داشته است تا معایب موجود در جامعه ی امروزی را به شکل پر رنگ و محسوس به تصویر بکشد ولی آیا بینندگان آن فقط بزرگسالانند ؟
نمی دانم هر چه فکر می کنم عقلم به جایی قد نمی دهد فقط  یک جمله :
ادب از که آموختی از بی ادبان
حال این که بچه های من و شما می توانند این جمله را از این فیلم استنباط کنند یا نه ؟ الله اعلم . 
شما چی فکر می کنید؟می توانید چند تا از پیام های این فیلم را بشمارید؟
نوشته شده در  پنج شنبه 86/4/21ساعت  9:16 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :