سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همسر الهام:وزیر زن به هاشمی وخاتمی می‌آید، نه شما!!!

آقای رئیس‌جمهور! قطعاً برای تشکیل کابینه با کمبود مردان دارای صلاحیت و توانمندی مواجه نخواهید بود، همچنین زنان دارای قابلیت اجرایی برتر از مردان در اولویت قرار ندارد. این که در آموزه‌های قرآنی زن و مرد در پیشگاه خداوند فقط براساس تقوا ارزیابی می‌شوند، نشانگر قابلیت رشد و بالندگی فکری و عملی زنان است که بر مبنای رضایت خداوند می‌توانند حرکت کنند. یقیناً معتقدان به اندیشه و آموزه قرآنی، این مسأله را با «مدیریت»، «وزارت» و «ریاست‌جمهوری زنان» تحلیل و تفسیر نمی‌کنند.

نمی‌توان پذیرفت در کابینه احمدی‌نژاد حضور وزیر زن گام نخستی باشد که در کابینه‌های بعدی اهداف شوم فمینیست و سکولارها را حاکم کند. آیا بحث «ریاست جمهوری زن» که در هر انتخابات از سوی وابستگان به اندیشه‌های منحرف اوج می‌گیرد و گاه بحث «رهبری زنان»، مسائلی نیست که بتوان در این تصمیم‌گیری به آن توجه کرد؟
وی در پایان می‌نویسد:

دو نکته سبب گردید تا این نامه را بنگارم: یکی شنیدن جمله «من با تحجر مخالفم» در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی حضرت‌عالی پس از پیروزی، و دیگری «اعلان حضور وزرای زن در لیست‌های منتشره» کابینه دهم!
و ادامه گفته اند:

آقای رئیس‌جمهور! تصور می‌شود شما این مطلب را نیز از زبان مبارک امام صادق علیه‌السلام رئیس مذهب تشیع نیز خوانده‌اید که «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هرچیزی که میل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارک و...] غلبه یافته و مسلط می‌گردند. »

مفصل است اگه دوست دارید
اصل خبر را اینــــــجا بخوانید

یه سوال : اگه به نویسنده پیشنهاد وزارت می دادند از همین احادیث استفاده می کردند یا احادیث دیگری می آوردند ؟


من از بیگانگان دیگر ننالم
            که با من هر چه کرد آن آشنا کرد


نوشته شده در  دوشنبه 88/5/19ساعت  9:7 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :