سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جهیزیه به دختران دم‌بخت کشورهای دیگر، تهدیدات علیه نظام را خنثی می‌کند 
جهیزیه‌دادن کمیته امداد به دختران دم‌بخت برخی از کشورها نه ‌تنها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای کشور به‌حساب می‌آید زیرا با هدف انتقال فرهنگ‌و الگوی جمهوری اسلامی به این کشورها انجام شده ‌و دیپلماسی رسمی ‌از آن سود می‌برد.

ایلنا نوشت:

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) علت کمک این کمیته به مردم برخی از کشورها را نوعی سرمایه‌گذاری برای نظام جمهوری اسلامی می‌داد ند و معتقد است این کمک‌ها برخی تهدیدات نسبت به جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند. 

حسین انواری در رابطه با سیاست کمیته امداد برای کمک به کشورهای خارجی گفت‌: کمکی که کمیته امداد به کشورهای خارجی می کند در واقع انتقال الگوهای حمایتی و امدادی است. 
انواری افزود: کمیته امداد شکم گرسنگان این کشورها را سیر نمی کند بلکه با برپایی کلاس‌های آموزشی سعی در توانمندسازی دختران و پسران این کشورها و ایجاد اشتغال برای آنها دارد. 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در واکنش به این سوال که شما می‌گویید کمیته امداد کمک نقدی به این کشورها نمی‌کند درحالی که خبرها حاکی از این است که این کمیته به دختران دم‌بخت برخی از این کشورها جهیزیه می‌دهد، گفت:‌‌ کمیته امداد در پی ترویج فرهنگ اسلامی است. هدف کمیته امداد جلوگیری از ایجاد مفاسد اجتماعی در این کشورها و ترویج فرهنگ ازدواج است، به همین جهت بخشی از جهیزیه دختران آنها را تامین می‌کنیم. 

سرپرست کمیته امداد در پاسخ به این سوال که گمان نمی کنید چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، چنین پاسخ داد: اگر قرار باشد چنین شعاری سر داده شود باید وزارت امور خارجه، سازمان ارتباطات اسلامی و همه کمیسیون‌های مشترکی که ایران در خارج از کشور دارد تعطیل شود، زیرا ‌در بسیاری از دستگاه‌های کشور هزینه‌های بسیار زیادی صرف سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی می شود زیرا ایران با بسیاری از کشورها بده بستان دارد. 

سرپرست کمیته امداد یادآور شد: برای اینکه تهدیدات نسبت به جمهوری اسلامی کم شود باید یک سری سرمایه گذاری بر مردم کشورهای مختلف صورت گیرد و ‌یک سری سرمایه‌گذاری هم روی مسئولان کشورها؛ ‌بنابر این اگر درست نگاه کنیم اقدامات کمیته امداد در کمک به کشورهای دیگر برای پرنور نگه داشتن این چراغ است.
::::::::::::::::::::::::::::::
جاده خاکی :
کمک های نقدی خود را حتما در صندوق های صدقات کمیته ی امداد بریزید ... فراموش نکنید .


نوشته شده در  سه شنبه 88/4/30ساعت  5:0 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :