سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رئیس پلیس مخابرات وزارت فن‌آوری عدم ارتباطات دولت نهم اعلام کرد، «پیامک»، متهم ردیف اول اغتشاشات اخیر به زودی آزاد می شود.

به گزارش خبرنگار گافنیوز، این مقام امنیتی اعلام کرد: متهم مذکور پس از یک‌ماه بازجویی فنی شخص دکتر سلیمانی و برادران جان‌برکف وزارت‌خانه و سایر نهادهای امنیتی، سرانجام به اتهام‌های خود اقرار کرد و به زودی آزاد خواهد شد.

وی گفت: «بر طبق گزارش‌های موثق واصله به این مرکز، مشخص شد یکی از سرسپردگان مزدور به نام پیامک علیه امنیت ملی و شخص رئیس جمهور محترم فعالیت و شایعه‌پراکنی می‌کند که با اقدام به موقع پرسنل این مرکز، مقر وی شناسایی و شامگاه روز بیست و یکم خردادماه دستگیر و برای اعمال قانون و سایر چیزها به بازداشتگاه هدایت شد.»

بنابراین گزارش، مشخص شده است که متهم «پیامک» مثل همه دستگیرشدگان با بیگانگان نیز ارتباط داشته و حتی با نام مخفف sms نیز شناخته می شده است. پیامک همچنین در صدد بوده است تا با ستاد صیانت از آرای چند کاندیدای ناموجه همکاری کرده و آمار صندوق‌ها را به ایشان برساند که با اقدام ضربتی سردار دکتر سلیمانی ناکار می‌شود.

آقای قطاع‌الطریق، که دارای یکی از بالاترین مقام‌ها در قطع ید عوامل بیگانه‌ ای چون پیامک و اینترنت است، در خصوص اعترافات پیامک گفت: «متهم مذکور که البته قبل از دستگیری هم جرمش ثابت شده بود و ما فقط به خاطر قانون‌گرایی خودمان به او متهم می گوییم، اعتراف کرده است که در صدد انقلاب پیامکی بوده است و خودش در برگه های بازجویی نوشته‌است که اگر شما لطف نمی‌کردید و من را دستگیر نمی کردید، علاوه بر براندازی نظام یک زلزله‌ی 23 ریشتری هم با کمک سایر مزدوران همچون فیس‌بوک در تهران راه می‌انداختم. ضمنا رفتار بازجوهای محترم در این مدت با من بسیار خوب بوده است و به این وسیله از محمدعلی ابطحی که در چند سال گذشته خیلی از من سواستفاده کرد، شکایت دارم و خواهش می‌کنم یک روزنامه جوان و یک کیهان دیگر هم به من بدهید.» این مقام امنیتی گفت: سایر اعترافات تکان دهنده و ویبراتور این متهم مخوف، هم‌اکنون در مرحله‌ دکوپاژ قرار دارد که به محض آماده‌سازی، از صدا و سیمای آقای ضرغامی پخش خواهد شد.

دکتر سلیمانی پیش از این طی پیامی که با یک کبوتر نامه‌بر ارسال شد، قطع ید کامل پیامک و اینترنت و موبایل و چت و همه عوامل مزدوری که توانسته بودند در وزارت عدم ارتباطات رسوخ کنند را به همکاران خود در این وزارت خانه تبریک گفته بود، اما به روال معمول پس از چند روز از همه چیز اظهار بی‌اطلاعی کرده بود.

حسین شریعتمداری، تواب ساز بزرگ، چندی‌ پیش طی سرمقاله‌ای دکتر سلیمانی را ستود و تکنیک‌های وی در تواب‌سازی را منحصر بفرد خواند. شریعتمداری نوشته بود: «روش‌های دکتر سلیمانی حتی از فرو کردن سیم‌های لخت 220 ولتی در دهان متهم هم زودتر جواب می‌دهد.»

آخرین خبرها حاکی از آن است که پیامک به محض اعتراف‌گیری همچون سایر متهمان به جاسوسی و براندازی آزاد خواهد شد.


نوشته شده در  سه شنبه 88/4/23ساعت  5:47 عصر  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :