سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روی آموزش و پرورش تعصب و تعهد دارم روی شاگردام مثل بچه هام تعصب دارم و خودمو نسبت بهشون مسئول می دونم ...
اگر زمام امری در دستم بود هرگز ریاست و مدیریت آموزش و پرورش را به دست نااهلش نمی سپردم همانطور که بچه هامو دست نااهلی نمی سپرم ...
برای یه مادر چیزی گرانبهاتر از فرزند نیست که به خواب ناز هم نمیتونه بچه اشو ببینه ... برای من ؛ که مویی در مدرسه سپید کردم دیدن مدیریت ضعیف آموزش و پرورش تاسف بار است .

این روزها بچه ها هم می دونند که اگر کشوری آبادانی می خواد باید از آموزش و پرورش شروع کنند اگر جامعه فضای پاک می خواد باید در مدارسش نهال کاشت و این نهال ها را به درستی پرورش داد.باید روی مدارس سرمایه گذاری کرد .
و چه گناهکارند کسانی که نا آگاهانه و به صرف یک سری معیارهای غلط و ناکافی شخص نالایقی را در راس هرم آموزش و پرورش قرار می دهند و گناهکار تر آن که در وجودش استطاعتی نمی بیند و این مسئولیت خطیر را قبول می پذیرد.
با تغییر نمایندگان مجلس ؛ روسا و مدیران ادارات و ارگان های هر استان و شهر و منطقه تغییر خواهد کرد . کاش در انتخاب و انتصاب مدیران کمی دقت به خرج بدهند و وقت صرف کنند و از مشاوره با اهلش بهره ببرند و ساعتی بیندیشند و معیارهایی که شخص مزبور باید داشته باشد را روی کاغذ دسته بندی کنند . کاش دست از دیمی کاری بر می داشتیم و کمی سنجیده عمل می کردیم .


نوشته شده در  پنج شنبه 95/12/26ساعت  12:0 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :