سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                                   کی نوبت دیگران می شه ؟
زندگی زنگ تفریحی بیش نیست حواست باشه زنگ بعد حساب داریم .

با دیدن زنگ حساب به این فکر فرو رفتم که چه هراسی وجود امثال آقای کردان را فرا گرفته (‏منظورم اوناییه که مدرک شون جعلیه و هنوز رو نشده !!!)

چند سال پیش با یکی از همکارهای واحد امتحانات اداره ی آموزش و پرورش شهرستان ... هم صحبت شدیم ایشان ــ از سر اعتماد ــ ملاقات حضوری و خارج از ساعت اداری خود با نماینده ی محترم مجلس (‏که بعدا ایشان به سمت وزارت نائل شدند ) را برایم تعریف کرد و گفت ؛ باورم نمی شد که چنین تقاضایی داشته باشند !
پرسیدم مگر چه درخواستی داشتند ؟
گفت اگه بگم باورت نمیشه !
گفتم سعی می کنم باور کنم آخه اتفاق هایی که در ایران رخ می دهد قابل پیش بینی نیست ما به شگفتی های این مملکت عادت کردیم .
گفت : آقای ...نماینده ی مجلس شهرمون از دانشگاه پیام نور تهران مدرک کارشناسی ارشد را کسب کردند در حالی که دیپلم شون ناقص است و نمره ی قبولی دو درس از درس های دیپلم را هنوز احراز نکردند ( در واقع دیپلم ردی هستند ) !!!
بنابر این از من درخواست کردند که ــ بدون هیچ امتحانی و بی سر و صدا ــ نمره ی قبولی آن دو درس را در کارنامه های تحصیلی ایشان درج کنم !
من با تعجب از او پرسیدم خب تو چه جوابی دادی ؟
گفت : اگر چه خیلی اصرار کردند و به من اطمینان دادند که هیچ مشکلی پیش نمی آید و ایشان مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه پیام نور اخذ کردند و نیازی به دیپلم ندارند ؛ اما به او متذکر شدم که برای عملی شدن این خواسته ؛ لازم است مراحل قانونی آن طی شود و ایشان باید ثبت نام کرده و آن دو درس را امتحان دهند در غیر این صورت از حدود اختیارات من خارج است.!!!
...........................

حالا متوجه شدید که از کدام هول و هراس حرف می زنم ؟

جلوی قاضی و معلق بازی ؟؟!!

از دروغ و دروغگو بیزارم اما به حفظ آبروی مسلمان و حرمت موی سفید اعتقاد دارم ؛ کاش کمی بی سر و صداتر ... او خطا کرد ما چرا... ؟

 کم من قبیح سترته ... کم من عثار وقیته ...


نوشته شده در  سه شنبه 87/8/14ساعت  11:59 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :