سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان با سخن آغاز می شود و با عمل کامل

انجمن نقدکتاب یاران اندیشه لنجان شناسنامه دار شدپس از یک و نیم سال فعالیت مداوم و پیگیری مستمر سرانجام انجمن نقد کتاب یاران اندیشه شناسنامه دار شد و با شماره 115 به ثبت رسید . به گفته مسئولان فرهنگی این نخستین انجمن فرهنگی شناسنامه دار در شهرستان لنجان و استان اصفهان است امید است این موفقیت گامی در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی و گسترش باور نقد و نقدپذیری در جامعه ما باشد . به همه کسانی که در کسب این توفیق سهیم بوده اند و به همه آنانی که برای فرهنگ این مرز و بوم به اندازه ی توان تلاش می کنند تبریک می گویم .

پ . ن
نیلوفری که به مرداب دل بست ماند تا پوسید و قاصدکی که دل کند به سرچشمه ی مقصود رسید ستایش می کنم اندیشه های نو و پشتکار و اراده ی مصمم کسانی که به غیر از غم نان ؛ غم های دیگری نیز دارند ؛ که ایران عزیز من به چونان اراده های راسخی محتاج است .
شکوفه ی فرهنگ و ادب ؛ آهسته و پیوسته به بار می نشیند اما میوه اش بسیار دلچسب است.
اولین ها ؛ همیشه دل نشین و ماندگارند. منم به نوبه ی خود تولد اولین انجمن نقد کتاب در اصفهان را به بانیان و پایه گذاران آن و همه ی کسانی که به کتاب عشق می ورزند ــ حتی اونایی که کتاب فقط زینت بخش دکوراسیون منزلشونه ــ تبریک میگم و امیدوارم رتبه ی مطالعه در ایران مثل تورم بالا بره !!!

نوشته شده در  یکشنبه 87/7/28ساعت  7:40 صبح  توسط بهار 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بهار هفت ساله شد!
حسین پناهی
[عناوین آرشیوشده]
 
  • کلمات کلیدی :